Hellas On Line – Εξυπηρέτηση πελατών – You screw us you lose us!

Σε συνέχεια της  ΠΡΩΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ με την Hellas On Line και την εξυπηρέτηση πελατών αλλά και τεχνική υποστήριξη που είχα τον περασμένο Ιανουάριο, το πρόβλημα με την ταχύτητα στην σύνδεσή Internet με Hellas On Line επανήλθε. 52K Upload (νεκρή γραμμή δηλαδή) αντί για 768!

Ακολουθεί σύντομη περιγραφή:

- Στις πρώτες κλήσεις αναφέρω ότι ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα και ότι αν κοιτάξουν στο ιστορικό κλήσεων και πώς επιλύθηκε το θέμα που είχα τον Νοέμβριο πιθανώς να το λύσουν άμεσα.

- ΒΕΒΑΙΑ δεν υπήρχε κάτι τέτοιο, οπότε ΞΑΝΑ από την αρχή να προσπαθώ να εξηγήσω τι γινόταν. ΕΚΕΙ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΚΟΝΣΕΡΒΑ με το “δοκιμάσατε εκείνο? Δοκιμάσατε αυτό? Αλλάξατε router? Χρησιμοποιείτε το δικό μας Router?, Πόσα μέτρα ειναι τα καλώδια? Κλείσατε τον θερμοσίφωνα? “”

- ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΑΝΑΜΟΝΗ στο τηλέφωνο περί τα 20 λεπτά. Ενώ ανέφεραν ότι μεταφέρουν την κλήση και παρακαλώ μην κλείσετε, τις περισσότερες φορές η γραμμή έκλεινε. ΒΕΒΑΙΑ δεν έπαιρνε κανείς πίσω.

- Το προσωπικό έλεγε :”Θα σας πάρουμε εμείς πίσω σε λίγο”. Δεν έπαιρναν πίσω αμέσως όπως έλεγαν, αλλά την επόμενη μέρα με αποτέλεσμα βέβαια να ειμαι γραφείο.  ΑΡΑ νέο ραντεβού το απόγευμα. ΠΑΛΙ τα ίδια”

- Καμία επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων τους.

Μετα από πολλές εβδομάδες αναμονής για επίλυση της βλάβης, πλήρη ασυνεννοησία με την τεχνική υποστήριξη και την εξυπηρέτηση πελατών σήμερα παίρνω απάντηση από το τηλέφωνο ότι η Hellas On Line δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα γιατί λέει ΜΕΝΩ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΟΤΕ!!!! (Σημείωση: είχα την ίδια σύνδεση χρόνια)

Το πιο ωραιο ακολουθεί: Η τεχνική υποστήριξη με περνάει στις πωλήσεις. Η γραμμή για μια ακόμη φορά έκλεισε και βεβαια ξαναπήρα εγώ πίσω. Όταν είπα στις πωλήσεις ότι η τεχνική υποστήριξη με πέρασε σε αυτούς τότε γέλασαν λέγοντας “τι να κάνουμε εμείς δηλαδή“. ΑΜΕΣΩΣ οι ΠΩΛΗΣΕΙΣ με περνάνε στο βλαβοληπτικό ΧΩΡΙΣ να μου το ΠΟΥΝ. Απλά έτσι, ξαφνικά. Οπότε ενώ μιλούσα με 1 άτομο ξαφνικά ακούστηκε άλλο τζιμάνι!

ΕΚΕΙ ΜΕ ΞΑΝΑΡΩΤΑΝΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ… φτου και απο την αρχή. Τελικά με περνάνε ξανά στις πωλήσεις που μου λένε ότι μπορώ να αναβαθμίσω την σύνδεσή μου και να πληρώσω από 7-8 ευρώ (ΔΙΟΔΟΣ – φοιτητικό πρόγραμμα) >> 20 ευρώ τον μήνα!!! ! ή να πάω πάλι με ΔΙΟΔΟΣ αλλά να ξαναστείλω όλα τα δικαιολογητικά.!!!

Ρωτάω: Δηλαδή για να επιλυθεί το τεχνικό πρόβλημα, θα αναβαθμίσω >> θα πληρώσω 12 ευρώ+ παραπάνω τον μήνα >> χωρίς να γνωρίζουν αν θα επιλυθεί σίγουρα το θέμα >> ΜΟΥ ΛΕΝΕ “Ναι”

Λέω “Αντε γεια” και στέλνω αίτηση διακοπής!! You screw us, You lose us! !!! Ελπίζω να μην πάρουν πίσω να με ρωτήσουν γιατί φεύγω!! Ειναι πραγματικά λυπηρό. ειδικά μέσα στην “κρίση” που ζουν εταιρείες και εργαζόμενοι. Πολλά από αυτά τα παιδιά που δεν έχουν επαφή με το τι γίνεται,  γελάνε στο τηλέφωνο ή δεν παίρνουν σοβαρά την δουλειά τους… το μέλλον δεν είναι λαμπρό!

19 thoughts on “Hellas On Line – Εξυπηρέτηση πελατών – You screw us you lose us!

  1. Βάστα ρε μάστορα… τι σημαίνει “Άρα και να μπορούσε κάποιος να σε εξυπηρετήσει δεν θα το έκανε” και “Σιγά μην ανεχτεί ο κάθε υπάλληλος τον καθένα που παίρνει τηλέφωνο…”
    Είναι δουλειά του operator να αποφασίζει ποιός πελάτης έχει δίκιο και ποιός όχι; Δηλαδή η εξυπηρέτηση στηρίζεται στο αν του έκατσε η γκόμενα το βράδυ ή αν ξύπνησε στραβά; Εκεί ακριβώς βρίσκεται το πρόβλημα όχι μόνο με το συγκεκριμένο αλλά με τις περισσότερες υπηρεσίες στην Ελλάδα.

    Σαφώς και δεν έχει ο πελάτης πάντα δίκιο, σαφώς όλοι έχουν κακές μέρες και σαφώς πελάτες που φωνάζουν/βρίζουν κλπ πρέπει να αντιμετωπίζονται διαφορετικά ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ: οι συγκεκριμένες συνθήκες δεν έχουν καμία σχέση με το συμβάν που περιγράφει ο Argonaut και αφετέρου, όταν είσαι εξυπηρέτηση πελατών και τη μάνα να σου βρίσει ο άλλος υποτίθεται ότι είσαι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Τον προειδοποιείς και στην χειρότερη τον κλείνεις ή φωνάζεις τον προϊστάμενο σου. Στο κάτω-κάτω, καταγραφόμενη είναι η γραμμή, κάνε του μήνυση! Σε καμία περίπτωση όμως δεν έχεις το δικαίωμα να “επιλέγεις” πως θα απαντάς στους πελάτες, ειδικά υπό τις συνθήκες του προαναφερθέντος.
    Όταν λοιπόν “πασχίζεις” να κερδίσεις μερίδιο αγοράς, πασχίζεις… αν δεν μπορείς το κλείνεις το μαγαζί (βλ. κάτι μικρομάγαζα που κατεβάσανε ρολά).

  2. Δεν μου απάντησες αν και στον ΟΤΕ έβαλες ΔΙΟΔΟΣ.
    Φυσικά και καταθέτει ο καθένας καταθέτει το βίωμα του. Τα πολλά βιώματα όσων τα καταθέτουν δημιουργούν και μια εικόνα. Μόνο που εσύ θέλησες το δικό σου βίωμα να το γενικεύσεις. Αυτό είναι το λάθος σου. Οι μόνοι που μπορούν να έχουν συνολική εικόνα για μια εταιρεία είναι αυτοί που δουλεύουν. Εκ των πραγμάτων είναι έτσι.

    Τέλος αυτό που ευχήθηκες να υπάρχει μια υγιής HOL και κάθε HOL είναι ουτοπικό γιατί σε αυτή τη χώρα που ζούμε φαίνεται να μην δουλεύει τίποτα σωστά. Ρίξε μια ματιά στα φανάρια της γειτονιάς σου γιατί στην δικια μου ποτε δουλεύουν πότε όχι. Μια, δυο που θα παει θα τρακάρουμε.

    Να σαι καλα παντως,

  3. εεε;;; Μα οι απόψεις μας από τα βιώματά μας διαμορφώνονται!! Δηλαδή τι ΑΠΟΨΗ να έχω; ότι εξυπηρετήθηκα και ότι ΔΕΝ γέλασε ο Operator. (προσοχή εδώ… δεν είπα ότι γέλασε εναντίον μου… είπα ότι γέλαγε… και δεν έδειχνε σοβαρότητα μετά από εβδομάδες ανοιχτής κλήσης)

    Κοίτα bdf13… βλέπω ότι επιμένεις πως τελικά ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑ επειδή ΣΕ ΟΛΟΥΣ και επί 3 ΜΗΝΕΣ μιλούσα με αγένεια!! ΚΑΛΩΣ.

    Έχεις την άποψή σου και την σέβομαι… έχω την αποψή μου και μια χαρά! Ο καθένας καταθέτει την εμπειρία του! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ και εδώ είσαι και εδώ ειμαι!

    Πάντως είναι ΥΠΕΡ όλων να υπάρχει μια ΥΓΙΗΣ HOL και κάθε HOL, που θα αποκτήσει ακόμα περισσότερους συνδρομητές!

    Χαιρετώ

  4. Καλημέρα,

    ΄΄1ον… μα ακριβώς για την δική μου εμπειρία μιλάω! Για τι άλλο θα μιλήσω… για την εμπειρία των άλλων;΄΄

    Για αυτό το λόγο σου εξηγώ πως δεν δύναται να έχεις άποψη παρα μονο ένα βίωμα το οποίο το κάνεις να φαίνεται σαν να έχεις άποψη. Εσύ βέβαια όπως λες μπορεί να αναφέρεσαι και στα καλά της εταιρείας αλλά τίποτα καλό δεν διάβασα στο αρχικό post.

    ''2ον. Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί αυτή η ΕΠΙΜΟΝΗ να αποδίδουμε την κακή εξυπηρέτηση στο ότι …. ” Εκείνη τη στιγμή προφανώς θα είσαι σε κακή διάθεση διότι έχεις πρόβλημα το οποίο πρέπει να λυθεί” όπως λες!!''

    Εδώ εννοώ πως ανάλογα με τον τρόπο που μίλησες στον agent εισέπραξες και ανάλογο επαγγελματισμό όπως λες.

    Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Στον ΟΤΕ τώρα ΔΙΟΔΟΣ έχεις όπως λες πως είχες στη HOL;

  5. Εγώ προσωπικά δυο εταιρείες έχω αλλάξει. Στην πρώτη περίμενα 3,5 μήνες την γραμμή δίοτι υπήρχε έλλειψη θυρών στην περιοχή μου. Στην δεύτερη πάλι περίμενα 2,5 μήνες περίπου διότι 2 φορές έγραψαν λάθος ορθογραφικά την διευθυνσή μου με αποτέλεσμα 2 φορές να απορριφθεί από τον ΟΤΕ. Από τα νεύρα μου τους έκλεινα το τηλέφωνο αλλά δεν φώναξα ούτε ειρωνεύτηκα. Ήξερα πως και άσχημο ήταν για αυτόν που το άκουγε ενώ δεν έφταιγε και άσκοπο διοτι το λάθος ηδη είχε γίνει. Τελικά μου τη δώσανε τη γραμμή καΙ την έχω μέχρι σήμερα χωρίς προβλήματα εκτός από μερικές αποσυνδέσεις τις οποίες δεν μπαίνω καν στο κόπο να τις αναφέρω. Η εταιρεία λέγεται ON telecoms.

    Ελπίζω να μην σε κούρασα,
    Χαιρετώ

  6. Τώρα το γιατί είχες πρόβλημα ενώ τώρα δεν έχεις δεν μπορώ να σου το εξηγήσω εδώ γιατί θα πλατιάσω. Να είσαι σίγουρος πάντων πως υπάρχει μια κατηγορία ανθρώπων που σε μια εταιρεία δεν έχει πρόβλημα ενώ στην προηγούμενη ή στην επόμενη έχει. Μια άλλη κατηγορία που δεν έχει πρόβλημα σε καμία εταιρεία. Ενώ μια τελευταία κατηγορία η οποία όπου και να πάει έχει πρόβλημα. Να θυμάσαι επίσης πως οποιοσδήποτε σου παρέχει οποιεσδήποτε υπηρεσίες σε εντάσσει σε κατηγορία πελάτη. Εκ των πραγμάτων δεν ''ασχολείται'' αποκλειστικά με εσένα. Αν εσύ έχεις πρόβλημα το οποίο εκείνη τη στιγμή για τον Α ή Β λόγο δεν μπορεί να στο λύσει εντάσσεσαι στις παράπλευρες απώλειες που όλες οι εταιρείες έχουν. Εσύ λοιπόν σαν Έλληνας καταναλωτής θα μείνεις στην εταιρεία που ''έτυχε'' να μην σου δημιουργήσει πρόβλημα. Φυσικά θετικά σχόλια δεν θα κάνεις το μόνο που θα κάνεις είναι να θάψεις τους προηγούμενους που σου δημιούργησαν πρόβλημα.

  7. Καλείς λοιπόν και επειδή έπεσες σε κάποιον που εκείνη τη στιγμή (κακώς) για τον Α ή Β λόγο δεν ήθελε να σε εξυπηρετήσει εκνευρίζεσαι και παίρνει η μπάλα όλους τους υπόλοιπους. Άρα και να μπορούσε κάποιος να σε εξυπηρετήσει δεν θα το έκανε. Ίσα ίσα θα σκεφτόταν πως εσένα δεν σε θέλει για πελάτη γιατί έχει άλλους 300.000 από τους οποίους πάνω από το 80% δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Σιγά μην ανεχτεί ο κάθε υπάλληλος τον καθένα που παίρνει τηλέφωνο και είναι ερειστικός, ειρωνικός ή φωνάζει. Λες και αυτοί στο άλλο άκρο της γραμμής δεν έχουν πίεση ή άλλα προβλήματα και θα ασχοληθούν αποκλειστικά με το δικό σου. Άρα και εσύ με τη σειρά σου αφού δεν μπορούν να σου λύσουν το πρόβλημα αλλάζεις εταιρεία και καλά κάνεις. Γιατί λοιπόν θα έπρεπε ένα σύνολο ανθρώπων να υποστούν την ειρωνία σου ή τις φωνές σου (γιατί κάποιος που έχει πρόβλημα ή ειναι ειρωνικός ή φωνάζει) και δεν φεύγεις από την εταιρεία ετσι απλά;

  8. Αγαπητέ Αλχημιστή,

    Καλό θα ήταν να μην γενικεύεις μια προσωπική σου εμπειρία ή ένα προσωπικό βίωμα και να το κάνεις να φαίνεται σαν γενικό ''κακό''. Η εν λόγω εταιρεία την δεδομένη χρονική στιγμή βρίσκεται να έχει 300.000 συνδρομητές. Να είσαι σίγουρος πως πάνω από το 80% εάν έγραφαν σε αυτό το blog θα έλεγαν τα ακριβώς αντίθετα από αυτά που λες εσύ.

    Σχετικά με την νοημοσύνη, το επίπεδο και τις γνώσεις των υπαλλήλων που βρίσκονται στην εξυπηρέτηση, στο τεχνικό τμήμα ή στις πωλήσεις ΕΣΥ και ο κάθε ΕΣΥ δεν είστε σε θέση να έχετε γνώμη. Αυτό γιατί κρίνετε από προσωπικό σας βίωμα. Εκείνη τη στιγμή προφανώς θα είσαι σε κακή διάθεση διότι έχεις πρόβλημα το οποίο πρέπει να λυθεί. Ο άλλος που σε ακούει από την άλλη γραμμή είναι κάποιος που απαντά κλήσεις συνεχόμενα για 2 ώρες ενδεχομένως χωρίς να προλάβει να πιει ούτε νερό. Το μεγαλύτερο μέρος του συνόλου των κλήσεων θα αφορά προβλήματα τύπου:

    - Γιατί σέρνεται το facebook;
    -Γιατί μου ρθε φουσκωμένος ο λογαριασμός;
    -Αχρηστοι σας πληρώνω και ούτε ένα videaki στο youtube δεν μπορώ να δω.

    Ας μην αναφερθώ σε άλλα παραδείγματα.

    1. καλημέρα!!

      1ον… μα ακριβώς για την δική μου εμπειρία μιλάω! Για τι άλλο θα μιλήσω… για την εμπειρία των άλλων;

      2ον. Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί αυτή η ΕΠΙΜΟΝΗ να αποδίδουμε την κακή εξυπηρέτηση στο ότι …. " Εκείνη τη στιγμή προφανώς θα είσαι σε κακή διάθεση διότι έχεις πρόβλημα το οποίο πρέπει να λυθεί" όπως λες!!

      Αυτό ειναι σαν να έρχεται ένας πελάτης στο μαγαζί σου που μόλις έχει αγοράσει ένα προϊόν που πουλάς… το οποίο είχε ένα defect ή δεν ξέρω τι… και να του λες ότι το προϊόν ειναι ΚΑΛΟ και φταίτε εσείς!! όπως καταλαβαίνεις μάλλον ειναι λάθος η τακτική αυτή!!

      Αν διαβάσετε και από άλλο σχετικό POST… είχα το ίδιο πρόβλημα πριν μήνες. Με πολύ ωραίο τρόπο περίμενα 2-3 μήνες να επιλυθεί. Μέχρι πρόσφατα είχα τα SMS. Το πρόβλημα επανήλθε με την παραπάνω ιστορία που αναφέρω.

      Σχετικά με την νοημοσύνη… δεν λέμε "καθυστερημένοι" κλπ… λέμε ότι δεν είχαν επαγγελματισμό….γιατί αν εσύ Darkdreamer πάρεις στην εταιρεία που εργάζομαι και ακόμα και DAY 1 του προβλήματος να βρίσκεσαι…. και ο OPERATOR γελάσει… όχι μαζί σου αλλά με το ότι σε πέρασαν από άλλο τμήμα… ε ΜΑΛΛΟΝ θα σου φανεί περίεργο και τι στο καλό γίνεται εκεί μέσα.

    2. Επίσης ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ θα πρότεινα να διαβάσεις το POST για να δεις… ΠΟΣΕΣ εβδομάδες κράτησε μια απλή κλήση… και ΠΟΣΕΣ φορές κλήθηκα να περιγράψω το πρόβλημα ξανά και ξανά και ξανά λες και ένα ιστορικό κλήσεων δεν υπήρχε.

      ΜΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ!!! Δεχτείτε κάποια πράγματα και βελτιώστε τα. ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ότι οι πελάτες θα έρθουν ! Ακόμα και σήμερα όταν με ρωτάνε για HOL λέω σε όλους ότι ήμουν 5 χρόνια με πολύ καλή γραμμή ΑΛΛΑ όταν έσκασε τεχνικό θέμα… δεν είχα την εξυπηρέτηση που θα περίμενα από μια μεγάλη εταιρεία. ΛΕΩ και τα ΚΑΛΑ (5 χρόνια καλή γραμμη κλπ, καλές τιμές) αλλά λέμε και τα αρνητικά. Οπότε αν κάποιος διαβάσει το POST θα κρίνει. ΑΝ όμως κάποιος διαβάσει τα σχόλιά σας που αμφισβητείτε τον πελάτη και το τι καταθέτει… μάλλον καταλαβαίνει ότι δεν το αντιμετωπίζετε καλά… όπου και αν εργάζεστε

      Αυτή είναι η ΔΙΚΗ μου ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

      1. Καλημέρα,

        ΄΄1ον… μα ακριβώς για την δική μου εμπειρία μιλάω! Για τι άλλο θα μιλήσω… για την εμπειρία των άλλων;΄΄

        Για αυτό το λόγο σου εξηγώ πως δεν δύναται να έχεις άποψη παρα μονο ένα βίωμα το οποίο το κάνεις να φαίνεται σαν να έχεις άποψη. Εσύ βέβαια όπως λες μπορεί να αναφέρεσαι και στα καλά της εταιρείας αλλά τίποτα καλό δεν διάβασα στο αρχικό post.

        ”2ον. Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί αυτή η ΕΠΙΜΟΝΗ να αποδίδουμε την κακή εξυπηρέτηση στο ότι …. ” Εκείνη τη στιγμή προφανώς θα είσαι σε κακή διάθεση διότι έχεις πρόβλημα το οποίο πρέπει να λυθεί” όπως λες!!”

        Εδώ εννοώ πως ανάλογα με τον τρόπο που μίλησες στον agent εισέπραξες και ανάλογο επαγγελματισμό όπως λες.

        Να ρωτήσω και κάτι άλλο; Στον ΟΤΕ τώρα ΔΙΟΔΟΣ έχεις όπως λες πως είχες στη HOL;

  9. kalispera agapite kirie Argonaut, sas apostello meta apo kairo.
    Diavazo ola ta omorfa pou grafete kai pistepste me dixos katholou eironiki antimetopisi.
    Enimerotika oson afora gia ta parapona ta opoia asfalos grafete , se kamia periptosi den einai apodekta an exoun os oerigrafete (asfalos an den emperiexetai ipervoli), alla oson afora to epipedo tou morfotikou epipedou os pros to sinolo panta einai eksairetiko. Oloi gnorizoume oti san rizes laou tis Elladas diamorfonoume kapoia apospi me vasi to 1 % pou mporoume na sinantisoume genikotera se opoiodipote thema tis kathimerinotitas mas.
    Antithetos, opos kai se ola ta themata prepei na erxomaste apo tin alli plevra kai na mporoume na dianoithoume esto kai me otidipote ixnos logikis exoume to ti sinanta kapoios ipallilos.
    An eseis gia paradeigma sinantisate dio aparadektes simperifores (pou na stai vevaios de tha iparxoun pleon) fantasteite ena plithos xiliadon kathimerina apo tin apenanti plevra.
    Oson afora to Δηλαδή αν εσένα σου πουν να βρίσεις τον πελάτη σου… θα τον βρίσεις ή θα βάλεις την κρίση σου να δουλέψει;
    i apntisi einai oti ek ton pragmaton "gimnazeis tin krisi sou na doulepseis" giati exeis na antimetopiseis ta panta.
    Ipovathmizeis to ego sou , opoiodipote proson sou, thigetai i aksioprepia sou se vathmo aneleito, mpaineis se ena kouva gemato provlimata se simeio pou gia na to kaneis den arkei mono i ipomoni.
    As kanoume loipon enan apologismo gia na min kourazo:
    Eiste gnostis 1 peristatikou vs hol kai 2 epafon sas me ekprosopous.
    Fantasteite , i toulaxiston prospathiste na fantasteite 100 vs 200000 pelaton…(endeiktikoi arithmoi..).
    Sigoura oloi kanoume mia doulia. Ergazomaste kapou i kapote ergazomastan .
    Otidipote den to zoume den to krinoume…Prosopiki apopsi kai teliono edo.
    Pragmatika to Ο κάθε πελάτης στην μοίρα του…!! Αφημένος στην ασχετοσύνη του κάθε ανειδίκευτου που θα σηκώσει το τηλέφωνο! einai aparadekto , prepei na provlimatisei tin genikoteri krisi sas kai na sas kanei na anarotithei : exete toso megali idea gia ton eayto sas?
    Telika oi anthropoi ksespoun , krinoun kai gi ayto katadikazontai sto na nai dikomaneis kai iperoptes!
    Vevaios milo gia olous emas tous Ellines.
    Perimeno apantisi , xarika , kali antamosi

    1. Καλησπέρα Komitis7

      please μην γράφεις στα Greeklish. Τώρα… στο θέμα μας. Διάβασα με προσοχή τα όσα αναφέρεις. Θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Ειδικά για το αν υπερβάλλω, να είσαι ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρος ότι τα περιγράφω και συνοπτικά γιατί γενικά λίγοι διαβάζουν posts τόσο μακροσκελή. Η "εμπειρία" μου ήταν πολύμηνη με τους Operators. Ακόμα το θυμαμαι και επειδή ΚΟΙΤΑ σύμπτωση…μόλις αντιμετώπισα και ένα τεχνικό θέμα με την σύνδεση ΟΤΕ σου αναφέρω με προσοχή τα παρακάτω:

      - HOL. Περίμενα μήνες (κυριολεκτικά) για επίλυση του θέματος.
      - Δεν με πήραν ποτέ τηλέφωνο να μου πουν τι γίνεται
      - Τα ενημερωτικά SMS τα έλαβα αφού προηγήθηκαν δικές μου κλήσεις
      - Οι 4-5 operators δεν είχαν συναίσθηση του τι γινόταν. Άλλο πχ φαντάζομαι μια κλήση να εινια ανοιχτή μια ημέρα και άλλο 2 μήνες
      Και όσα αναφέρω παραπάνω.

      Τώρα… ΟΤΕ. Σχεδόν το ίδιο πρόβλημα. Η γραμμή λύγισε και συγχρόνιζε πολύ παρακάτω. Κάνω κλήση. ΤΟ σηκώνουν ΑΜΕΣΩΣ και απαντάνε. ΜΟυ δίνουν οδηγίες… ΟΚ με 1-2 λάθη μπορώ να πω… και το κυριότερο ο τεχνικός παίρνει την άλλη μέρα τηλέφωνο… ΝΑΙ ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΟΙ και δεν περίμενα να τους πάρω εγώ. ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ραντεβού… έρχονται και την ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ το πρόβλημα λύθηκε. ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ επίσης το τελευταίο…. την αλλη μέρα με πήραν ξανά να ενημερώσουν ότι λ΄υθηκε και να ρωτήσουν αν ειναι όλα ΟΚ. ΑΥΤΑ με τον ΟΤΕ.

    2. ….(συνέχεια…)

      Τώρα… μπορεί να μην έχει τα ίδια μεγέθη με HOL κ.λπ…. και η γνωστή ιστορία, αλλά η HOL είναι ΣΙΓΟΥΡΑ πλέον μια ΠΟΛΥ μεγάλη εταιρεία με εκατομύρια πελάτες και μεγάλος παίκτης στον χώρο. άρα τα όσα περιγράφω παραπάνω και ειδικά η αντιμετώπιση από operators του στυλ "…γιατί σας πέρασαν σε εμάς… και γελάκια" δεν δικαιολογούνται.

      Σε ό,τι αναφέρεις για τα εκατομύρια πελάτες…. συμφωνώ που λες ότι συνήθως αναφερόμαστε στα 1-2 περιστατικά … ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ειναι που χρειάζεσαι την άμεση βοήθεια. Να κάνω ένα CLICK να ενεργοποιήσω την σύνδεση ειναι επίσης ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ αλλά ΑΚΟΜΑ πιο σημαντικό ειναι να μπορέσω να την υποστηρίξω ΕΙΔΙΚΑ όταν ο πελάτης έχει άμεση ανάγκη… Προσωπικά ΕΧΑΣΑ πελάτες και είχα διαφυγόντα κέρδη. Είχα πάρει και δικηγόρο καθώς είχα όλα τα SMS και κλήσεις προς HOL, για να δω πώς θα το χειριστώ αφού είχα πάθει πλέον ζημιά.

    3. ΤΕΛΟΣ…. να είσαι σίγουρος ότι πέρα από το "εποικοδομητικό" Mour που κάνουμε, τα παραπάνω ειναι πάντα πραγματικά και όχι κακοπροαίρετα, πάντα με μια δόση καυστική και απόγνωσης…ΑΛΛΑ αληθινά… γιατί απλά δεν έχει νόημα να λες κάτι ψέματα. ΙΣΩΣ αν τα διαβάζει κάποιος από HOL και να είναι σοβαρός και υπέυθυνος… να τα πάρει υπόψη του. Οπότε αν ποτέ… τύχαινε να κληθεί κάποιος να τεκμηριώσει τα παραπάνω… ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα ήταν υπέρ εμού και του Mourmour να βγαίνω να "λασπολογω". Και end of the day… αυτή ειναι η γνώμη μου.

      ΑΑΑα επίσης… να είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι πολλές φορές έχω στείλει email και έχουμε γράψει mour για ΚΑΛΗ εξυπηρετηση και υπηρεσίες. Χωρίς δηλάδη να υπάρχει "ιδιαίτερος" λόγος. απλά το ότι οι υπηρεσίες ήταν καλές. Χαιρετώ και καλή συνέχεια!

  10. ΑΑΑ να κάνουμε ένα update:

    Μετά την αίτηση στο ΟΤΕShop… 2-3 μέρες μετά… με Σαββατοκύριακο που μεσολάβησε… είχα ενεργοποιημένη γραμμή, Tα στοιχεία όλα τα έλαβα επί τόπου και ΜΑΝΤΕΨΤΕ ΤΙ…

    το πρόβλημα στην γραμμή… το οποίο συμφωνα με την HOL οφειλόταν στην απόσταση από το κέντρο… ΛΥΘΗΚΕ… ως δια μαγείας!!! μόλις δηλαδη άλλαξα πάροχο… το πρόβλημα στο “σύρμα” το οποίο ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ η HOL να βρει επί 2 μήνες… !!

    Α ρε HOL… Περαστικά σου!!! Αυτά ειναι! Ο κάθε πελάτης στην μοίρα του…!! Αφημένος στην ασχετοσύνη του κάθε ανειδίκευτου που θα σηκώσει το τηλέφωνο!

  11. ego eixa bleksei me tin forthnet …
    apo tous 10 tilefonites o 1 itan evgenikos kai iksere ti elege, oi 9 gaidouria asxetoi.
    Oloi tous doulevan sto call center tis forthnet. Ara oloi eixan tis idies entoles, thesi, mistho, DIKAIODOSIA klp
    giati o 1 itan kalos kai oi 9 gia petama?
    mipos apla tin etairia den tin enoize i eksipiretisi pelatwn kai apo tixi petixa kai kanena kalo?
    A kai…. an den thes mia xwra pou o kathenas leei oti thelei boreis na pas sto Borio Korea. Isos ise pio xaroumenos ekei. .. tha exoume k enan ligotero me to koblex tou mesou

  12. Αγαπητέ Αλχημιστή,

    - Αμέσως αμέσως αναφέρεις ότι “εκτελείς εντολές απλά η διακαιοδοσία σου φτάνει μέχρι έναν βαθμό.” Μόνο και μόνο αυτό δυστυχως φανερώνει ακριβώς αυτό το οποίο καταδικάζεις… δηλαδή το ΠΩΣ φτάσαμε εδώ σαν χώρα!!! Δηλαδή αν εσένα σου πουν να βρίσεις τον πελάτη σου… θα τον βρίσεις ή θα βάλεις την κρίση σου να δουλέψει;

    ΛΕΣ τόσα πολλά αλλά δυστυχώς δεν συγκράτησες τίποτα από το post . Ανιθέτως ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ σχεδόν τα πάντα με μεγάλη δόση ειρωνίας και χωρίς να προσπαθείς να συγκρατήσεις τι λέει ο ΠΕΛΑΤΗΣ σου. Αυτό ειναι το λάθος το οποίο ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ!! Επιπλέον εισαι ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ. Θα έλεγα ότι εγώ δικαιολογούμαι κάπως ….αν διαβάσεις το τι έχω περάσει σαν ΠΕΛΑΤΗΣ της HOL τους τελευταίους 2 μήνες. Θα ειμαι πιο συγκεκριμένος.

    - Βλέπω ότι κατάλαβες ακόμα και το ΠΟΣΑ παίρνω ή τι δουλειά κάνω και έχω. !!! Bravo!

    - Το ότι η συνάδελφός σου (υποθέτω) στις πωλήσεις γέλασε στο τηλέφωνο όταν ο αλλος σου συνάδελφος από το τεχνικό τμήμα πέρασε την γραμμή σε αυτή για να λύσει το πρόβλημα το οποίο αντιμετώπιζα 2 μήνες… ΘΕΛΕΙ ΕΝΤΟΛΗ από πάνω και δικαιοδοσία;

    - Το ότι οι συναδελφοί σου μου έλεγαν ότι θα πάρουν πίσω ΟΙ ΙΔΙΟΙ και δεν έπαιρναν ποτέ πίσω… ΗΘΕΛΕ ΕΝΤΟΛΗ εκ των άνωθεν / ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ?

    - Το ότι εγω είχα μιλήσει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ πάνω από 7 φορές με 20 λεπτά Minimum σε αναμονή και ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ με ρώταγαν ΠΟΙΟ είναι το πρόβλημα θέλει ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ή απλά μυαλό? ή μήπως τα γράφετε στο χαρτί?

    - Και 3πλό μισθό να παίρνω από εσένα για παράδειγμα…ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΟΙ από κάπου αρχίσαμε!

    ωραία τα γράφεις… αλλά δυστυχώς έπεσες σε “συνάδελφό”, που εργάζεται στον ίιδιο τομέα χρόοοονια, έχει να κάνει με εξυπηρέτηση πελατών, με συνεργάτες, με τηλεπικοινωνίες και οργάνωση ομάδων που σχεδόν πάντα έχει να κάνει με “διακαιοδοσία που φτάνει μέχρι έναν βαθμό.” ΑΛΛΑ… πάνω από όλα προσπαθεί να δώσει λύση χωρίς να γελάσει στην ΜΟΥΡΗ σου όταν εσύ αντιμετωπίζεις ένα πρόβλημα και να μην σε εξυπηρετεί στα στοιχειώδη!

    1ο καλό βήμα ειναι ότι έγραψες ένα comment, αν και επιθετικό και χωρίς να κρατήσεις το ΝΟΗΜΑ του post! Ειμαι πάντα στην διαθεσή σου αν θες να σχολιάσεις παραπάνω και να δεις μερικά πράγματα και ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ!

    Την επόμενη φορά που σε ένα κατάστημα – τηλέφωνο ή επιχείρηση δεν σε εξυπηρετήσουν, δεν ανταποκριθούν επανειλημένα κ.λπ… και πάνω από όλα ΓΕΛΑΣΟΥΝ κιόλας αυθόρμητα με τα δικά τους χάλια…. ΘΥΜΗΣΟΥ ΤΑ!

    “Με εκτίμηση”

  13. Μακάρι κάποιοι άνθρωποι αγαπητέ μου κύριε σαν εσάς να γνωρίζανε πόσο αστεία πράγματα γράφετε.
    Όταν εκτελείς εντολές απλά η διακαιοδοσία σου φτάνει μέχρι έναν βαθμό.
    Αμφιβάλλω αν το σχόλιο σας για τα παιδιά που δεν έχουν επαφή βρίσκει αντίκρισμα στο <> που έχετε από κάποιο μέσο και είστε σε μια δουλειά με τριπλάσιο μισθό και μισά καθήκοντα.
    Το μορφωτικό επίπεδο των παιδιών όπως λέτε εμπεριέχει τις περισσότερες φορές 2 και 3 πτυχία και η ευκολία του να βγαίνει κανείς να λέει ότι θέλει σε αυτή την χώρα είναι ο λόγος που έχουμε καταντήσει έτσι σαν χώρα.
    Δεν θα αλλάξω κάτι με το σχόλιο αυτό.
    Η νοοτροπία μερικών ανθρώπων δυστυχώς δεν αλλάζει.
    Η πνευματική παρακμή και το τηλέφωνο σαν όπλο επίθεσης καθιστά τον ρόλο του οποιουδήποτε δεν έχει να ασχοληθεί με ζητήματα βιοποριστικά να τολμάει να επικαλείται ότι δεν υπάρχει λαμπρό μέλλον.
    Ε βέβαια τι λαμπρό μέλλον να υπάρχει με ανθρώπους οι οποίοι μόνο να κρίνουν ξέρουν και όχι να κρίνονται.
    Η μήπως είναι κάποιο ξέσπασμα προκαλούμενο από κάποιο προσωπικό βίωμα?

    Με εκτίμηση.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>